Tomas Ledin

Ikväll skall jag, mamma och Jenny gå på Tomas Ledin på Liseberg. Det blir mysigt och roligt. Jag och mamma har varit på konsert med honom förr, men inte Jenny. Så nu tyckte vi att det var dax för henne också.

Mamma jobbat till 16:30, så vi skall möta henne i stan vid 17 - tiden för att därefter gå och äta lite, typ Burger King eller Max, men INTE på McDonalds - NEJ! Gillar inte donken, som alla andra avgudar så fruktansvärt. Hur som helst, därefter går vi vidare till Liseberg och klockan 20:00 drar det igång.

Mamma och Jenny skall sovaöver hos mig och Robert. Jenny har iofs gjort det sedan i söndags, men nu kommer mamma också. Tur att vi har Roberts breda bäddsoffa, där får man plats två stycken. Däremot har jag bara ett täcke, men jag har en filt som någon av dem får använda. Så det blir nog bra. Första gången som någon utav mina föräldrar sover över hos oss. Visserligen har inte det behövts innan, då de bott i Gråbo också. Men nu är det andra bullar, de bor ju utanför Herrljunga nu. Pappa var la inte så lycklig över att få sova däruppe helt själv, men han får allt ta och bita i det sura äpplet :)

Nej, nu ska jag ta och slå en pling till min käraste vän (och närmaste granne) Anna, för en morgonkopp kaffe eller möjligen en mycket kort och långsam promenad, då hon fått muskelinflamation i höften!
/ C

Kommentarer
Postat av: HEMLIGT

haha "mycket kort och långsam promenad" yeah thats mee. Jag har massa täcken om du vill låna!

2009-08-20 @ 09:31:46
URL: http://misscalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0