Ut och vandra

Jag ska gå ut och gå strax, med mig själv och mobilen i högsta hugg. Frågade min lilla svägerska om hon ville följa med, men de hade fått besök, så jag får pallra mig ut själv. Det går bra, har gjort det förr, och klarar det absolut nu också. Skönt att få promenade avklarad innan klockan 20, för då brukar jag bli så trött. Nej, så det blir till att pallra sig ut strax med andra ord. Rober har fått i uppgift att byta min musik på mobilen innan dock. För jag har spelat sönder det albumet som jag hade inlaggt, så det blir till att byta innan - så man får lite power och go i sig när man vandrar!

Vi har nyss ätit middag, jag och Robert. Det blev snabblagat idag, makaroner, köttbullar och veg.sås. Funkade bra, men inte det godaste jag ätit. Är inget större fan av makaroner kan jag meddela folket.




Tack för mig, tjipp och hej!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0