Goooomorron

Här sitter jag, i mitt kök med en mugg te bredvid mig. Skall vakna upp lite och strax dra ett drag med mascaran och polera tänderna - sedan bär det av till praktiken. Känns ändå skönt, för jag är klar med tre av mina uppgifter så nu har jag bara två kvar. Att komponera en låt tillsammans med barnen och prata med min handledare om ett läs och skriv rum. Detta skall nog lösa sig för mig också, eller? Känns däremot inte som om jag har något grepp om varken examinationen eller annat.. men men, Det är dåligt strukturerat och bla bla bla. Hårt att säga detta, men ibland känns det inte som om lärarprogrammet är så bra.. ? :/

Sen när jag kommer hem i eftermiddag måste jag säga hejdå till Anna och Johan (de skall till Thailand i 3 veckor), plugga - läsa och dokumentera. Klockan 19 skall jag träna, och denna gången ska jag banne mig träna! Inget slinka undan nu, absolut inte, Får vara nog med det nu. FY CARIN! :)

Jaja, nu måste jag dricka mitt te, sen skall jag pysa.

Kommentarer
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-02-25 @ 07:39:35
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, Nu har jag visat din lägehet för morfar. Första gången jag sett honom riktigt intresserad av datorn, ha ha.

Kram mormor

2009-02-25 @ 17:53:10
Postat av: Anonym

Heja morfar friskt humör ;)

2009-02-25 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0