Gympa med tanterna

Yes, har tränat nu och jag är redan trött i benen. Satan, tyckte inte om att ha träningsvärk i benen. Visserligen är det bra för då vet man att man tränat, men måste det göra så ont?



Sitter i soffan nu. Xenna ligger bredvid mig. Robert sitter i andra änden och har glott på favorit programet; Stargate Atlantis. Usch. Själv sitter jag med datorn i knät, fanta pinaple i ena handen och i andra handen ostbågar.. Måste ju kompensera för att jag har tränat idag. Det sista jag vill är att bli smal, eller? Nejvars :) Men det är gott.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Vad skall man göra då? Vi har i alla fall bestämt oss för att äta lasange och sallad. Kanske ta en promenad med, men resten då? Glo på melodifestivalen? Men det gillar ju inte Robert. Hmm. Vilket dilemma.

Yeah yeah - vi glor på spåret nu.
Tjipp och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0