Ingen panik, Sanna...

... jag hinner bli frisk innan lördag och tjejmiddagen. I prööömis :) Kan ju inte missa en tjejmiddag hos Lina, det går inte för sig! Skall bli intressant och se vad hon har tänkt sig för meny, hoppas det finns något ätbart för min del :) Sallad blir great!

Har suttit i soffan hela dagen, framför Animal planet. Jag gillar den kanalen. Den är intressant. Speciellt gillar jag Djurpolisen. Även om det är fruktansvärt hemska djurplågeri som försigår kring världen, så är det intressant att se på. Fråga mig inte varför bara, för det kan jag inte svara på. Vad är det som är så kul att kolla på djurplågeri liksom? Finns inget alls. Men programmet är hur som helst bra.

Tänkte förövrigt köra lite naturdiet denna veckan. Har en kartong med 12 portioner, i ananassmak.. Men är det gott? det är frågan det. Hmm. den får ju inte vara för söt, då är det bara äckligt och jag kommer ge upp på en gång. Nästa gång köper jag nog chokladsmak, för den vet jag funkar i alla lägen. Funderar mycket på det dära med träning med.. måste komma igång om man vill gå ner i vikt någon gång.. men, min motivation svajar frutkansvärt mycket.. Gud, det är verkligen hårt..

Nej, om man skall ta och testa den dära ananassmaken då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0