Ja ja, jag vet ...

... att jag inte skrivit på hundra år. Men jag tappar liksom suget ibland.. Jag är en periodare! :)

Köket är klart, vardagsrummet är klart och sovrummet är klart. Allt är nytapetserat och målat. Nu är det bara hallen kvar, men det blir tids nog. Kanon fint blir det iaf.

Ska snart till skolan, poesiverkstad - hur intressant låter det då? fy fan. Poesi är verkligen inte min grej, inte under några omständigheter! Igår var jag iaf hemma från skolan, från draman. Orkade inte åka buss.. ;p typ. Satt nere hos Anna och Johan hela dagen istället. Givande, nej, men kul! :D

Nej, nu ska jag brygga kaffe, så jag också slipper köpa det på 7-eleven, som Lina. Hon är duktig hon som tar med kaffe så ofta :)

Kommentarer
Postat av: Lina

I know, I`m a good girl!

2009-02-04 @ 15:12:22
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/
Postat av: Banana

klart det är kul att hänga med mig och johan, otvättade och med fett hår =)

2009-02-05 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0