Klösmöbel till Xenna och Lucifer

Ja, mina katter behöver en större möbel att klättra och klösa på. Detta eftersom att våra katter älskar att ligga högt upp på våra möbler, vilket i sig har resulterat i klösmärken på våran nya tapet i sovrummet.. Tack för det Xenna.. Problemet är bara att de är så fruktansvärt dyrt med dessa möbler! Hittar jättefina, men de kostar närmare 3000:-, det är mycket pengar för en fattig student som jag.. Visst, Robert får med pengar, men det är heller inte något att hurra för..


Denna kostar 2799:-, 167 cm hög.


1995:-, golv till tak.


eller denna för 997:-, golv till tak.

Gud, jag vill ju att mina katter skall ha något snyggt, och dessutom vill jag att den skall passa in i vår lägenhet. Men samtidigt kan jag inte lägga ner mycket pengar på det just nu.. så vi får la se vad som händer. Men jag gillar helt klart den översta mest! tror även att mina katter hade diggat den mest också :) Men men.

Vilket i-lands problem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En såndär kan pappa fixa åt dig för en billig penning om inte Robert kan det. Det kostar inte mycket med rundstav och några Brädor att göra "hyllor av. Sen kan du köpa bitar av heltäckningsmattor och klistra på Rundstaven och hyllorna. Lite pyssel, men en någotsånär händig person (inte jag) fixar det nog. kran mormor

2009-02-24 @ 19:49:16
Postat av: Carin

Ja jag vet, vi har funderat på det också :)

2009-02-25 @ 07:25:27
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0