Längtar ...

... efter den 28 Februari - då är det tjejkväll hos Lina. Skall helt kalrt bli mysigaste på länge! Hade gärna gått ut imorgon, om jag hade haft pengar. Men på 300:- kommer man inte långt.

... också efter min farmor. Farmor, farmor. Tänker på dig minst en gång om dagen, och framförallt när jag är ensam. Om du hade funnits kvar hade jag varit hos dig jämt nu, speciellt med tanke på att jag bor granne med din lägenhet.. Men det bor en annan där nu, och jag gillar inte det. Vill att du ska bo där, finnas där, stötta mig, krama mig, se mig utvecklas, leva tills jag dör. Men så är det inte, och jag hatar det!

Idag längtar jag efter allt och alla,

Kommentarer
Postat av: Lina

Även efter mig..?

2009-02-12 @ 23:23:04
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/
Postat av: Carin

Alltid efter dig ;) Menade efter din tjejkväll! Dig träffar jag ju nästan varje dag, hinner aldrig längta efter dig :D haha

2009-02-13 @ 15:19:58
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0