Magsjuk

Hej!
Förlåt för att jag inte skrivit på länge, men jag har varit grymt trött denna veckan- onaturligt trött. Igår, söndag, blev jag magsjuk. Jag bodde i princip på toaletten med huvudet i en hink.. Behöver jag säga mer? Mådde grymt dåligt. Skickade iväg min man för att köpa cocacola och rostbröd. Cocacolan skall man göra avslagen annars kommer det bubbla sönder i magen på dig, och du spyr. Men man vill åt det söta i colan, det är bra för magen om man är magsjuk - det säger i alla fall min mamma. Vi syskon har alltid druckit avslagen cola när vi varit magsjuka.. :) Hur som helst, spydde och satt på toan fram till 16:00. sen sov jag, svettades, kollade på tv, åt lite jordgubbskräm, pratade med mamma, Lina och Anna. Var förbannad på tv;en också. Jag ville se Beck - Advokaten, men det gick inte för 4:an funkade inte hos oss.. Det var fler kanaler som inte funkade. så det slutade med att jag kollade på kunskapskanalen - älgens dubbelliv.. intressant ;) eller inte :)

Idag är jag hemma från praktiken. Eftersom att jag smittas. Kommer ligga nerbäddad framför tv:en hela dagen.

Vad hände med Melodifestivalen då? Velvet skulle gått vidare, hon var grym! Och vad sysslade BWO med? Haha, ett stort skämt! Pyjamasparty tillsammans med ridkläder? Tydligen ett framgångskoncept.. Usch.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag undrade just varför du inte skrivit något! vilken tur att du hinner bli frisk tills på lördag då :P

2009-02-23 @ 08:59:02
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0