Måndagkväll

Gjorde pastasallad till middag förut, och hade köpt en grillad kyckling till Robert. Jag var tvungen till att massakera den, stackarn. Usch vad jag kände mig äcklig och mådde illa. Där satt jag och slet den stackarn i delar, med mina bara fingrar. Fy fan alltså. Men Robert tyckte det var gott, och det är la huvudsaken, tror jag? Men uh vad jag mådde dåligt för kycklingens skull..

Annars har jag inte gjort något särskillt idag. Pratat i telefon, tvättat, lagat mat, handlat och badat. Har nu gjort en inbakad fläta på mig själv. Skall sova med den, så kanske jag får lite vågigt hår imorgon - tummen upp.

På tal om imorgon. Jag skall till skolan imorgon, och skriva en sammanfattning på en diskussion, med hela min basgrupp. Vi skall alltså sitta där, sju stycken och diskutera och formulera fram en sammanfattning. Skall bli mycket intressant till att se hur detta skall gå.. hmm. Nåja, skall vara där 11. Dessutom skall jag leta upp en barnbok som jag skall ha högläsning ur under min VFU, vecka 8 och vecka 9. Har ingen aning om hur alla mina vfu uppgifter skall gå till, för att känns så jävla flummigt och rörigt. Knappt så att man förstår hur schemat är skrivet.. :/ Nåja, det löser sig la.

Onsdag är det begravning i alla fall, för Roberts farmor. Då kommer jag få träffa hela hans släkt, och jag har knappt träffat någon, under snart tre år. Men men, någon gång skall vara första gången.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0