Melodifestivalen och alla hjärtans dag

Idag har vi städat här hemma, handlat och lagat lasange med sallad.

Vi började med att ligga i sängen ett bra tag och bara va. Sedan låg vi i soffan och bara va :) Därefter dönade jag på musik och städade medan Robert diskade. Trevlig alla hjärtans dag va? haha. Nejvars, det ha varit mysigt idag faktiskt :) Dock inga blommer eller choklad. Jag shoppade nedfrusen tårta i Bonum - den rosa bara för att det är en rosa dag i dag :)

Har nyss tittat på Melodifestivalen. Alla mina favoriter gick vidare, dock tyckte jag faktiskt att Lili & Sussi skulle gått direkt till finalen. Gillade deras låt mer än Måns Zemleröv ;) (LINA!) Är också glad för att H.E.A.T gick vidare till finalen, de var faktiskt riktigt bra. Har lite rock inom mig, tro det eller ej - men det var grym! :) Me like. Och Amy var också bra, helt klart värd en andra chans. Men min undran är nu; Varför var det fyra - fem stycken bra bidrag denna veckan och nästan noll bra förra veckan? Kunde de inte ha gjort en bättre fördelning? Och på tal om kasst. HALLÅ, VA FAN HÖLL DU PÅ MED? MARKOOLIO?! Absolut inte den Markoolio som jag uppskattar och tycker om - nej. Den låten gick inte hem hos mig.

Snart skall jag se på Patrik 1,5 , tänkte jag. Dock väntar jag på min syster som prompt skall komma hem till mig och sova här idag. Hon var förövrigt ute på krogen igår, för första gången. Congratulations!

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0