Morgonkaffe

Sitter i köket nu, med lite tända ljus och doften av nybryggt kaffe. Mumma! Snart har sista dropparna droppat ner, och kaffe är klart. Väntar på det nu. Skall bli gott med lite kaffe, såhär på morgonkvisten. På tal om morgonkvist, Lina ringde och väckte mig idag :) Hon undrade om vi började nio eller hur schemat såg ut. Men det gjorde inget att hon ringde, min klockan skulle ändå ringa fem minuter efteråt, halv åtta. Dessutom har jag legat och halvvsovigt sedan Robert gick. Han försov sig som vanligt. Hans pappa ringde och undrade vart han var, 6:25.. Herregud, att karlar aldrig kan hålla tider och gå upp när de ska. Han har ju ändå fått en väckarklocka av mina föräldrar i julklapp, den kan han ju använda - nej, jag vill snooza. Ja se då vad som händer.

Det snöar ute nu. Fint. Bara det inte är kallt, för då stannar jag hemma idag. Avskyr kyla när man är ute, men är man inne är det okey :)

Nejvars, nu skall jag dricka kaffe!
Skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0