Sova ...

... ska jag göra nu. Ligger i sängen och bredvid mig finns det en snarkande man - Ja Robert sover redan! Hör ni inte det, Johan och Anna? Lägenheterna skakar ju :) Haha, nejvars, så illa är det inte, men låter gör det iaf. Skall nog ge honom en smäll snart så att han slutar och jag också kan få sova. För jag är trött, riktigt trött.

Idag satt jag, Lina och Sanna på Burger King/Mc Donalds i flera timmar.. och pratade och skrattade och kollade. Kul! :) Men det är inget emot vad vi skall ha på Linas tjejkväll, den 28 Februari. Hoppas dock inte att jag mår sådär konstigt som jag gjorde sist, då jag kräktes ner halva 520 bussen hem. Eller nej, det gjorde jag ju inte. Jag kräktes i min påse :) Som jag sedan slängde på Handbollsvägen, för att därefter dra upp till Linas toalett och inviga den med lite mer spya. Herregud säger jag bara! Och stackars Johan som jag jagade upp, mitt inatten, för att hämta hem mig :) haha, som sagt, jag hoppas INTE på en repris från den kvällen. Är vi överens om det Lina? :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0