Tomorrow

äre begravning för Roberts farmor. Ska åka halv tio, börjar elva. Jaaaapp. Men det blir nog bra med det hela, skall träffa hans släkt typ för första gången. Efter detta hoppas jag att det inte blir fler på ett tag!

Annars har jag hittat en barnbok idag, som jag nog tänker använda mig utav på min VFU. "Sunes skolväska" heter den.Kan nog komma till användning. Tänkte mig eventuellt att jag skall läsa upp den för barnen, och därefter skall de få försöka rita samt skriva om deras framtida skolväska, som de vill ha när de börjar klass ett. det blor nog bra. Skall bara maila min kursledare samt min nya handledare kring mina idéer och se vad de tycker? Man vet aldrig.

Nej, nu skall jag blicka vidare, både på tv och nätet.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0