Träningen inställd

Var på väg till träningen, hade nästan kommit bort till vår gamla lägenhet. Då ringer mamma, och säger att hon inte ska på träningen för att hon var för trött. Då vände jag på klacken med.. mesig som jag är. Men, jag har faktiskt fruktansvärt jävla ont i kroppen, och det är inte så att jag skadat mig eller ramlat. Nej, det är snarare så att min träningsvärk fortfarande sitter i från i onsdags. När skall detta gå över? Visserligen är det skönt att ha träningsvärk, för då vet jag har kroppen och musklerna har tränats och aktiverats. Dock är det inte lika skönt när man skall sätta sig ner samt ställa sig upp, och inte heller har jag någon motståndskraft när jag går ner för trappor, nej nje. Så jag tar en vilodag i dag.. igen :)

På vägen hem drog jag ett race inne på Netto. Brukar aldrig handla där, vet egentligen inte varför, är ju trots allt bra mycket billigare än vad Bonum är.. Nu var jag ändå där. Köpte en liten creme fraiche, gurka, fetaost samt kattsand - allt detta för endast, och då menar jag verkligen ENDAST (!!!), femtionio riksdaler! Om och om igen, ställde jag mig frågan, Varför handlar jag inte på Netto, varför handlar jag inte på Netto?! Fatta vad billigt! Dags att dra mig själv i kragen och verkligen handla budget på Netto :)

Nu är jag i alla fall hemma, sitter i soffan med Lucifer sovandes på mina fötter. En man utslagen i andra änden, som kollar på Svampbob fyrkant. Jag har slängt in klyftpotatis i ugnen, blandat ner lite feta och gurka i min majs och kikärtssallad som jag åt igår, och blandat ihop en creme fraiche sås. Nu gäller det bara att vänta. Dessutom skall jag se på The Love Guru sedan, samtidigt som jag äter, tänkte jag. Om min man möjligen kan överlåta tven till mig för en timme eller två..? Det återstår att se.

Imorgon är det fullspäckat; Kalas för Robbelibobbans lillasyster, som fyller hela 20 år, och som önskar sig en matta.. EN MATTA?! Om du läser detta Sofia, så får du inte en matta utav oss iaf, det kan jag lova! :) En annan spännande sak som händer imorgon, är att lille Harry flyttar hem till mamma och pappa. Tänkte ta mig en tur upp dit imorgon eftermiddag för att se på lillskiten, som jag döpt! Dessutom, fast på söndag, kommer min lillebror hem från Thailand -  hoppas på att han köpt en finfin väska till mig! :)

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Lina

Träningen var ju inte inställd, du bangaa! erkänn! haha..

2009-02-09 @ 12:37:26
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/
Postat av: Carin

haha, jag har ju redan erkännt detta för dig, jag ville ju inte träna själv:D

2009-02-09 @ 14:45:08
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0