Fredag

Idag skulle jag ha jobbat ändå till klockan 16. Men det kom inga barn, inte ett enda, så vi stängde förskolan och gick hem istället. Skönt det med :)

Har städat lite här hemma, men det är inte så lätt när kontoret just nu är ett förvaringsutrymme då köket görs om.. Så ja, men det ser lite bättre ut nu iaf än vad de gjorde innan. Har också studerat litteraturen som vi valt att använda oss utav i vårt fördjupningsarbete, jobbigt, men, lite intressant faktiskt.. Hur barn lär sig. ja, hur lär de sig egentligen? Jag är helt inne på det sociokulturella perspektivet, alltså att barn lär av vandra, ett samspel med andra ord.

Letade efter jeans/byxor på Hm också, internetshoppen. Har inga byxor kvar, mina har gått sönder, alla. Och är det något som jag hatar att shoppa så är de byxor, jag blir bara besviken! Så nu skall jag testa att beställa hem istället. Hoppas verkligen att de sitter bra! Beställde bland annat dessa;



Tyckte det kunde vara fräscht med en färgklick på tillvaron. I vanliga fall så älskar jag svartakläder, men jag har smått börjat inhandla färgade plagg.. Så som mina knallrosa BjörnBorg skor. Älskar dem! Men de är inte mina första färgade skor, nejnej. Hade förr ett par favoriter från Puma som var i korallrosa, typ. Skulle jag hitta dem i en affär nu, då skulle jag inte tveka på att köpa dem igen. Jag älskar dem :)

Sitter i soffan och kollar på Sagan om Ringen 3, Konungen något.. ja ni vet vilken jag menar :) Den har man sett ett x antal gånger, så man behöver bara snegla på den nu, för man vet ändå vad som skall hända.. Robert bestämde mat förut, då jag hade noll inspiration, så det blev Hamburgare och Pommes, jippie, eller inte. Nåja, jag har iaf ätit middag :)

/Carin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Carin

Jag håller med dig om att det är tråkigt att handla byxor. Storlekarna måste vara feldesignade för dom passar inte min rumpa heller.Så skönt att du fick en skön dag.'Kramar mormor

2009-01-03 @ 14:53:58
Postat av: Anonym

UPPDATERA CARIN!!!!!

2009-02-02 @ 19:11:02
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0