Att blogga är inte min starka sida...

Nej, det kan jag lungt påstå, att blogga inte är min starka sida. Men ibland är det kul att skriva av sig, men det blir mycket roligare om man får kommentarer.. Vilket det inte finns så mycket av här på min blogg.

Nåväl, igår beställde jag ett par jeans till Robert och ett läderarmband till honom. Älskar när han har läderarmband på sig, och en snygg t-shirt till ett par heta jeans. Yummie! Och något som jag verligen längtar efter till att få klä honom i är en snygg, svart, skinnjacka. Tyvärr kostar de uppemot en tusen lapp, och då är det en billig skinnjacka. Men jag hoppas kunna köpa det till honom snart ändå :)


Jeans från HM; 398:-


Läderarmband från HM; 59:50:-


Så nu väntar vi på att paketet till min man skall komma. Bör komma senast nästa vecka. Nu ikväll beställde jag även två par byxor/jeans till mig från Only. Det ena paret vet jag att jag kommer i då jag haft dem förr. Det andra däremot vet jag inte riktigt än. Men det återstår att se.



Byxor från Only: 299:50:-
Dessa svarta är dem jag haft förr.


Jeans från Only; 699:95:-




Ni anar inte vad jag längtar tills mina byxor/jeans kommer på posten!!
/ C

Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fina jeans!:)

2009-07-17 @ 01:34:00
Postat av: Mormor

Hallå där!

Jaså, du kommer inte till Gruvde på lördag, hm. Gör som du vill då Skrutten. Vi kommer nog iaf. Vadå inget att göra??? Det finns väl massor att göra i trädgården tex, stallet ska väl fixas, styrketräningsgrejor kan sättas upp i uthuset osv. Bara fantasin sätter gränser, så sätt igång. Cykelutflykter för att se på omgivningarna är trevligt. Här fick du väl lite att fundera på.

Hoppas vi ses.

Massor av kramar

Mormor

2009-07-17 @ 09:34:00
Postat av: Anonym

cool mormor som skriver blogg :D

2009-07-18 @ 01:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0