Bajs på tv;en?

Ja, det är bara skit på tv;en ikväll. Inget som jag känner någon spänning för alls. Får la ta och gå till katterna snart, ge dem lite mat. Annars ska vi inte göra något speciellt, varken idag eller imorgon. Mamma och pappa har grillfest, men vi är inte där, egentligen kanske jag hade velat det. Men, ja. Det är som det är.

På måndag ska jag och Lina till stan och dra en affärsrunda, och på tisdag kanske vi ska till Ullared tillsammans med Roberts föräldrar och på kvällen ska jag hem till mamma och pappa och sova där. För vi ska till en marknad, som jag inte kommer ihåg vad den hette.. Hmm. Var det Norsesund? Jaja, skitsamma. En marknad ska vi till ialla fall.

På måndag är det vår sista semestervecka. Eller ja, jag börjar ju inte skolan förrän i september, men jag börjar ju på körskola, intensiv kurs, nästa måndag, den 3 aug. Det skall bli spännande. Hoppas både jag och Lina klarar detta galant och har körkort i sep. Det hade varit något :)

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0