Diskning, tvättning & frukost

Jag vaknade för ca en timme sedan. Då gick jag upp och tog på mig kläder och satte upp håret i en slarvig toffs. Min plan för morgonen var att sätta igång en tvättmaskin med handdukar och sedan hänga upp dem. Nästa steg var att sätta på kaffebryggaren och fixa lite morgonkaffe åt mig och Robelibobban, därefter var det diskning som gällde. Och som jag har diskat. Uh, jag hatar disk. Får panik när jag ser mitt kök ligga i krig med doften av mat. Fy fan, det var bara till att ta tjuren vid hornen, bita i det sura äpplet, och köra igång. Nu är allt uppdiskat och klart.

Så här på morgonen är jag värd en kopp kaffe och en Risifrutti; jordgubb.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0