En mugg kaffe ...

... sitter aldrig fel, särskillt inte efter middagen. Mums. Jag har blivit en riktig kaffeslukerska. Ibland med mjölk i, ibland helt svart. Beror på dagens humör. Idag vart det svart kaffe.

Blev inte tacos till middag, utan stuvade makaroner och köttbullar/falafel. Det vart helt okey, men eftersom det inte var den maträtten som jag var sugen på, så vart det inte lika gott som det kunde ha varit. Hade lite Haricon Vertes till också, och de var också goda, tills Robert sa att de såg ut som maskar... Dumma honom. Tacos hade varit det ultimata för mig idag, men jag fick inte gå och handla för Robert idag igen, utan ta något som vi hade hemma..

Funderar lite på om jag kanske skall ställa mig och baka lite bröd nu ikväll, det där italienska brödet som jag brukar baka. Mmm, det är så himla gott! Ni som inte har testat att baka detta gudomliga bröd, gör det! Så här ser förpackningen ut;

Ett tips bara. Du behöver endast tillsätta vatten!


Annars är det lugnt här hemma ikväll. Drar la förbi katterna senare ikväll och ger dem lite mat, och viker lite tvätt samt tvättar. Men annars får vi la se vad som händer.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0