Home, sweet home

Igår när vi kom hem från Herrljunga och koskitsdoften, köpte vi med oss pizza och mölade i soffan framför Beck - Den svaga länken. My6sigt värre. Vid 21 tiden gick vi bort till min farbror och hans katter. Passar ju dem i 1 månad, fram till 1 aug. Gav dem lite mat och klappade Persson liten, Pompe kom och strök sig mot benen som vanligt, men honom vill man inte gosa med. Det är en elak katt. Vattnade även blommorna då jag såg att vissa blommor börjat bli bruna! Oj vad duktig jag är på att vara husvakt.. haha :) Nåja, hoppas det inte var så farligt ändå.

Vaknade vid 11 tiden idag och då väckte jag Robert. Vi har inget att äta hemma, så vi måste handla idag. Så frukosten bestod idag av uppvärmda vitlöksbaguetter och utgången mjölk. Blä! Men men. Har även borstat Lucifer, han hatar det! Jag får verkligen trycka ner honom i soffan och hålla honom hårt i nacken, annars smiter han. Men han fäller så djävulskt mycket! Så jag måste borsta honom. Tänkte gå till djuraffären sen och köpa en kam till honom istället, för det kanske är så att det är borsten han inte tycker om, kanske river den honom på huden? Vad vet jag. Men kammas/borstas är ett måste. För även om vi dammsuger ena dagen så är det fullt av hårbollar andra dagen. Irriterande!

Hoppas på en någorlunda lösning, för jag vill ju inte vara elak mot honom. Xenna gillar det däremot.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0