Kaffe, tvättning och Lotta på Liseberg

En kväll i min smak? Det är frågan det. Hur kul är det att tvätta då? Nja, sådär va? Och kaffe då, gillar  jag det? jotack, det är gött! Men Lotta på Liseberg då? Helt ärligt så är det första gången som jag kollar på det. Måste ju se om det är något att ha, så här på slutet av sommaren.

Vad har jag/vi gjort idag då?
Sen förra inlägget har vi varit och handlat i Bonum och på djuraffären, där jag köpte en kam till Lucifer. Och det är nog banne mig bästa köpet på länge. Satan i gatan vad mycket hår jag har kammat bort från Lucifer idag. Man skulle kunna tro att jag kammat bort all päls från honom, men icke, det finns en hel del kvar. Men helt ärligt tror jag att jag kammat bort ungerfär en kattunges pälsmängd från honom... Då kanske ni förstår att det är mycket? Och mer finns det, det slutar inte där.

Vi var uppe en sväng hos Mervi och Reine med, åt lite glass och jordgubbar. Lekte lite med Leo också, lille pissen. Sofia har dratt till Småland med sin vän Sara, hon kommer hem på lördag, tror jag det var?

Det började hällregna, så mellan skurarna rusade jag och Robert hem till oss. Och jag satte igång med dagens middag, köttfärsås/linssås och spagettie. Mumsfillibaba. Medan jag lagade mat städade Robert, och som jag sagt tidigare, det var fullt med massa pälstussar överallt. Vi har även slängt in bäddsoffans överdrag i den stora tvättmaskinen i tvättstugan - första gången som vi tvättar där. Så vi får la se om de blir rena sedan :)

Nej, nu ska jag sjunga med i programmet; Arvingarna - Elouise.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0