Önskelista från Jotex

Kom på att jag fyller år snart, den 22 Augusti fyller jag 22 år. Undrar då vad man kan önska sig? Hmm. Jag tog mig en titt på Jotex hemsida och hittade detta;


bäddsätt i fyra dela - 99:-


Sänghimmel - 169:-


Gardiner - 238:-


Pläd i beige - 99:-

Visst var det finfina saker jag hittat? Dock kan jag nog inte få Robert till att gå med på att skaffa sänghimmel, men det är ju så himla gulligt att jag blir sjuk! När jag var liten hade jag en rosa sänghimmel och en "prinsess-säng" med guldknoppar. Åh, det var min favorit säng. Jag tyckte att det var jättefint. Men denna sänghimlen, den var inte så stor, och fanns inte till vår 160 säng. men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0