Promenix imorgon

Fick sms förut om att jag fått post till Shell. Så jag och Robert gick först till min farbror och matade katterna, därefter traskade vi ner till Shell och hämtade paketet - mina byxor. Väl hemma upptäcker jag att de svarta inte alls är sånna som jag haft innan, men jag kunde ha dem. Likaså med de andra jeansen, dock skall jag fortsätta kämpa med mig själv så kommer båda byxorna sitta bättre senare.

Imorgon skall jag träffa Sandra och Leia, dock har vi inte bestämt tid än, för allt beror ju på Leias dagsform. Så Sandra skulle höra av sig, men trodde runt tidiga eftermiddagen. Vilket i sig innebär att jag troligen inte hinner träffa Lina imorgon, skulle ha åkt till Olofstorp imorgon, men vi kan säkert träffas på torsdagen istället. Dessutom MÅSTE jag upp till min farmors grav imorgon, för hon skulle  fyllt 81 år då, 22 juli.

Allt löser sig nog.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0