Veckoplanering inför vecka 31

Tänkte bara skriva in hur min vecka ser ut framöver, ganska mycket planerat i början av veckan, men därefter avtar det. Detta är alltså sista veckan innan jag och Lina börjar köra på intensivkursen i Kungälv, vi skall ta körkort!!

Måndag:
Lina och jag drar till stan en stund för att umgås och kolla i affärer
Tisdag: Åker till Ullared tillsamamns med Robert och hans föräldrar, kanske Sofia också? Senare på eftermiddagen/kvällen åker jag upp till mina föräldrar i Herrljunga.
Onsdag: Går på Nossebros marknad med min familj, och ev. min moster och hennes familj. Lina skall dit med, så kanske träffar henne där en stund också. Åker ev. hem på kvällen, beror på humör och andra händelser.
Torsdag: Om jag inte kommer hem på onsdagen, så kommer jag hem på torsdagen. Annars inget planerat.
Fredag: Inget planerat.
Lördag: Min farbror kommer hem från Spanien, så jag ska la hem till dem och lämna nycklarna och lite så.
Söndag: Dagen för intensivkursen börjar. Jag kommer gå på nålar hela dagen och vara gör nervös. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0