Avklarad = Sommarlov!

Nu har jag sommarlov. Känn på den du ;) Fast jag ska ju ändå jobba så det spelar ingen roll. Sedan är jag ledig 29, 30, 31 och vecka 32 börjar jag på körskola! :) kul!

Tentan gick jättebra. Nästan för bra. Vi hade tid mellan 9 - 13 och jag satt i ca 1 timme! Sen var jag klar, liksom många andra. Den kändes busenkel, men kanske var det för bra för att vara sant, det får vi veta senare :) Men, jag svarade på allt och det fanns inget som jag inte hade en aning om direkt. Så jag hoppas på det bästa.

Ikväll är det avslutning med tjejerna med bowling och dricka. Blir dock inte långvarigt för en fattiglapp som mig, kanske på sin höjd köper en cider eller två, men det är allt.

Imorgon fyller min lillasyster år, 19 år! Snorungen :)
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0