Dax att ta tag i mitt liv?

Gomorron!

Här sitter jag med en kopp kaffe i handen. Har nyss ätit frukost och skall strax ta tag i mitt liv, för dagen, alltså städa lägenheten. Gud vad kul.... När det är stökigt hemma hos oss ser det verkligen fördjävligt ut, och jag är la en ganska stor bov i stökandet. Samtidigt som det nästan bara är jag som städar. Robert hjälper till på helgerna, för då tycker han att man ska städa, medan jag mår dåligt när jag ser att stök och annat skit som dammråttor, så att jag måste städa just precis när jag mår dåligt för det. Jag undrar hur Roberts lägenhet hade sett ut om vi bodde på varsitt håll? Jag kan nästan lova att han skulle ha käkat på papperstallrikar, som mitt ex gjorde, för att slippa diska.. Typiskt killar skulle jag vilja säga. Däremot skulle han eventuellt ha lite bättre ordning hemma hos sig, då han inte stökar ner på samma sätt som jag gör.. men som sagt, han gillar inte att städa.

Nu kom posten och mina katter, Xenna och Lucifer, är där på en gång och drar i breven och allt vad det nu kan vara. Kanske borde hämta posten och se vad det kan vara för kärleksbrev idag?

/ C


Uppdatering: Det var inga kärleksbrev, utan endast reklamblad.. Däremot så gillar jag reklamblad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0