Det åskar

Jag vaknade vid klockan 11:15 av att det mullrade ute. Jag for upp som ett skott och var överlycklig för att det åskade, och det gör det fortfarande. Det kommer och går hela tiden och det är så mysigt! Jag älskar åska, kan inte rå för det, men det är verkligen mitt favorit väder!

Har nyss ätit lite lunch med min lillasyster - stekt färskpotatis, paprika, salladslök samt haricot vertes, eller hur det nu stavas? Gott var det iaf. Jenny tyckte la sådär, hon gillar inte blandningar. Har även satt på en tvättmaskin som jag nu skall hänga upp, och därefter sätta på en till. Robert ligger och sover fortfarande. Han var vaken en stund förut men har hela tiden legat i sängen och nu sover han igen. Jag använder honom som huvudkudde just nu :)

Igår hade vi väldigt trevligt! Var hemma vid klockan 00:30, lagom tycker jag med tanke på att  vi var där från klockan 14! Och på denna tid har vi ätit 4 gånger PLUS godis.

Lunch - sill och potatis.
Fika 1 - tårta (jag åt jordgubbar och kaffe).
Middag - grillat med potatissallad.
Fika 2 - Jordgubbar och glas (jag åt inget alls pga mätthet ...).
Därefter massa godis/snacks samt alkohol hela dagen.

Det kändes bokstavligen talat som om jag skulle rulla hem för jag var så mätt! Ändå hade jag inte proppat i mig allt som de andra åt. Tänk då hur man hade mått om man ätit fikorna också - fy fan alltså!

Hade ni en bra midsommar?

Imorgon skall Pörnill kanske föda barn, det är i alla fall då hon är beräknad att föda. Jag hoppas att den kommer snart!

Nu kallar tvätten!
/C

Kommentarer
Postat av: Banan

såg henne på rusta igår, då var det fortfarande bäbis i magen. hejdå

2009-06-22 @ 15:02:33
URL: http://misscalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0