. . .

Idag fyller min morfar år, hela 67 år blir han. Ringde förut och gratta och det  var så kul och höra att han blev glad :) Han tyckte dock synd om alla 19000 människor som skulle ut och cykla vättenrundan ikväll, för de hade tydligen också skitväder som vi här nere på Sveriges framsida, Göteborg - eller Blöteborg som min morfar kallar det för!



Idag har jag jobbat, mellan 7:30 - 15:40. Egentligen skulle jag ha slutat klockan 15, men jag fick jobba över lite eftersom att det krisade lite med WAB;are hit och dit. Men det löste sig bra, och det var inga problem alls. Hade endast 8 barn idag, jag och den andra pedagogen. Eftersom att det är fredag idag så hade de planerat in mys, barnen skulle få kolla på "bio", Pippi Långstrump och så såg de på Bamse. Barnen fick biljetter som de löste in för en mugg med popocorn. De var så glada, barnen. De skrattade hela tiden.

Ligger i sängen nu och tänkte försöka fixa en ny design. Letade efter en fin bakgrund igår, men hittade ingen, så jag får la leta vidare, ellet något :) Ni märker la om min blogg ser annorlunda ut.

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0