Fler barnnamn som jag gillar

Som ni vet så älskar jag barn och skulle gärna vilja ha ett eget just nu, men med en halv utbildning och inget körkort så väljar jag/vi att vänta, åtminstonde i 1 år till ...


Flicknamn:
Amanda
Caisa/Cajsa
Cindy
Clara
Fannie/Fanny
Freja/Freya
Li
Livia
Linn
Line
Milla
Mira
Myra
Nilla
Nova
Novalii
Saga
Sara
Signe
Towa

Pojknamn:
August
Alfons
Alwin/Alvin
Ceasar
Charlie
Casper
Emil
Freddie/Freddy
Isaac
Jack
Linus
Max
Melvin
Milo
Titus
Viking
Xander


Kommer komma fler namn, det kan jag lova. Men då skriver jag upp dem igen! :) Robert däremot tycker inte om att jag skriver barnnamnslistor, för han anser att man kommer på ett namn då man fött det, att man ser då vad barnet skall heta. Jovisst, så tycker jag med, men däremot vill jag ha ett papper med massa namn som jag tycker är vackra och som man stött på under årens lopp! Det kan hjälpa en i barnnamnsdjungeln, anser jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0