Första sommarlovsdagen

Vaknade vid 10-tiden idag. Dock hade jag varit vaken till och från, från klockan 5:30, då Robert kom och la sig hos mig en stund. Men jag gick upp vid 10 och satt vid tv;en en stund och funderade på vad jag skulle göra idag. Hade det varit förra året hade jag inte haft problem med funderingar på dagsaktiviteter, för då hade jag gått till min älskade farmor. Men nu finns inte hon mer.. Så jag kom fram till att jag var tvungen till att städa och tvätta, eftersom att min familj skulle komma hem till mig på kvällen och äta samt fira min lillasyster på hennes 19-årsdag. Så jag städade, städade och städade. Tvättade, tvättade och tvättade. Jag möblerade faktiskt om lite också.

Vid 16-tiden fick jag reda på att min familj inte alls skulle komma hem till mig, för visningen de skulle ha på sitt hus vart inställd för att de hade fått sålt huset - Grattis! Så jag fick istället åka hem till mamma och pappa och käka lite mat där istället. Jenny fick en present från mig och Robert också - Twilight-filmen. Den hade hon önskat sig och hon vart jätteglad. Kul! :)

Robert åkte till Lidköping med sin pappa för att hämta sin bror ikväll, så han var inte med upp och firade Jenny. Niklas heter han, Roberts storebror. Har aldrig träffat honom förr, på grund av olika privata saker. Men skall träffa honom imorgon, så det blir la trevligt. Efter det har jag nog träffat alla på Roberts sida, tror jag? :) Sofia tar studenten imorgon, så vi skall hålla på med studentfirande hela dagen och kvällen. Blir kul! Jag skulle göra allt för att få ta studenten med min gamla klass igen, BF3! Gud vad kul vi hade på vår Champangefrukost och vis utsläppet då vi åkte runt i Lerum på lastbilsflaket. Fy sjutton alltså! Vilken underbar klass jag hade då, saknar det faktiskt!

Sitter i soffan nu och kollar på film, "Den bästa av mödrar", har ju sett den förut men jag kommer knappt ihåg den. Ute regnar det och är mörkt och trist. Lucifer och Xenna har fått nya leksaker idag, jag var tvungen till att köpa lite nytt till dem idag när jag var på Bonum! De vart så glada så, speciellt Lucifer som genast satta tassarna i musen och sprang runt och morrade med den i munnen :) Gulle.

Nej, nu ska jag segla vidare.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0