Gomorron Sverige

Vaknade för en liten stund sedan. Öppnade alla fönster på glänt, balkongdörre så mycket som det gick, och hängde ut mitt täckte och min kudde för vädring. Det gör jag nästan varje morgon. Då dör alla kvalser, om det finns några i vår säng. Robert däremot ligger fortfarande och sover, den slöfocken!

Igår gick jag och la mig efter en stund tråkigt tvtittande. Jag bestämde mig för att läsa mina Twilight-böcker igen. Men när jag lagt mig i sängen orkade jag inte läsa, det  var på något sätt ganska tråkigt? Konstigt nog. Eller så var jag helt enektl för trött. Klockan var ju ändå mellan 00:00 och 01:00, då ska man ju faktiskt vara trött. Martin gick nog kring den tiden också, och när han gått kom Robert och la sig med. Sen somnade vi så sött, så sött.

Nu skall jag fixa mig lite frukost, återkommer senare.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0