Hjälp, vad varmt det är!

Skinsoffa på sommaren är inget jag rekomenderar, så mycket kan jag säga iaf. Jag klibbas fast! Kollade dessutom vädret inför nästa vecka, och det skall vara lika varmt då med här i Göteborgs trakterna! Visst, jag älskar värmen, men några svackor med kyla skulle vara gött, lite åska och regn som rensar luften hade inte varit helt fel!! Men men, mina önskningar brukar inte slå in.

Klockan 20:00 är det jag som går på en rask promenad i alla fall. Helt ensam, med musik i öronen. Igår höll jag visserligen på att bli påkörd av en bil när jag gick med hög musik i öronen, men men. Jag kanske kan gå ut senare om jag får med mig Robert, vilket är väldigt säkert att han inte kommer göra... tråkmåns!

Nu ska jag dricka vatten.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0