Lista

Sitter fortfarande i soffan tillsammans med Robert. Men är trött och har tråkigt, så jag svarade på en lista för att fördriva tiden.




Jag kommer från;
Pappas pung - Mammas mage - Östra - Göteborg - Sverige
Jag heter;
Carin Marie Persson
Hur gammal är du;
21 år
När fyller du år;
22 Augusti
Tycker du om någon just nu;
Annat vore konstigt då jag är förlovad med Robert
Jag samlar på;
Dammråttor
Gröna eller röda äpplen;
Så länge det inte finns några maskhål så spelar det ingen roll
Vem ringer du när du är arg/ledsen;
Robert
Gillar du golf;
Tror inte det, har aldrig testat, förutom minigolf då
Vilken tid gick du upp idag;
11:15
Har du sovit i din egna säng inatt;
Ja, det har jag
Har du strumpor på dig nu;
Ja, det har jag
Hur svarar du i telefon;
- aaaaah, det är Carin
Vad ska du göra ikväll;
Jadu, det är natt nu, så jag ska snart sova
Vad ska du göra imorgon;
Städa och tvätta
Vad vill du bli när du blir stor;
Eftersom att jag utbildar mig till förskollärare så antar jag att det är det jag skall jobba med
Är det okej att gråta;
Klart det är, varför skulle det inte vara det?
När grät du senast;
Hmm, förra veckan.
Vilken årstid tycker du bäst om;
Våren, sommaren och hösten - allt då åskan existerar
Laddar du ner musik och film från Internet;
Nej, inte längre
Vad skulle du göra om du vann en miljon; :
Köpt ett hus tror jag
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder;
Nej, det är absolut inget krav!
Har du piercing;
Sex hål i öronen
Vill du gifta dig;
Kanske det kanske
Vill du ha barn;
Absolut!
Solar du ofta;
Nja, på sommaren bara
Är du bra på att laga mat;
Ja, det tycker jag allt att jag är
Är du flygrädd;
Nej, det är jag inte
Hur vig är du;
Som ett kylskåp
Vad dricker du helst när du är törstig;
Ingen aning, något kallt, helst vatten
Vilken är din favorit glass;
Pinnglas - Magnum och Paketglass - Häagen-dazs/Ben&Jerry's
Tror du på ett liv efter döden;
Ja, det gör jag
Tycker du om sushi;
Kan man tycka om något som man inte ens kan uttala korrekt?
Vad äter du helst när du ser på film;
Eh, eftersom att jag inte godis/snacks och sådant så, ingenting. Kaffe kanske?
Bor dina föräldrar tillsammans;
Ja, det gör de
Har du tandläkarskräck;
Nej, jag gillar tandläkarn
Vad heter du i mellannamn;
Marie
Är du morgon- eller kvällsmänniska;
Både och
Vilken ögonfärg har du;
Brun/Gröna
Vilka hår färger har du haft;
Hmm, massa olika bruna och röda nyanser, ibland med slingor
Har du någon gång gråtit dej till sömns;
Vem har inte det?
Är du beroende av något;
Skulle la vara tuggummie då
Röker du;
Har hänt ja
Senaste låt du hörde;
Ingen aning faktiskt
Vad gör du på helgerna;
Umgås med Robert och andra vänner, äter god mat och städar
Brukar du bädda sängen;
Inte alltid, men ofta. Jag vädrar åtminstone sängkläderna i princip varje dag
Hur många timmar sover du på en natt;
Mellan 5 - 9 timmar
Senaste bok;
Twilightserien
Har du kysst någon under den senaste veckan;
Haha, ja, Robert såklart!
Vad var det senaste du sa;
- Varför viskar han, Robert?
Önskar du att du bodde någon annanstans;
Nja, inte just nu faktiskt
Vem kramande du senast;
Robert
Saknar du någon nu;
Ja, min farmor
Hur många lampor har du i ditt rum;
Eh, jag har en hel lägenhet så det blir några lampor
Vem ringde dig senast;
Min bror ...
Var du glad igår;
Ja, det var jag
Vad är din favoritfärg;
Svart och rosa
Sminkar du dig;
Ja, det gör jag
Känner du dig värdelös;
Ja, ibland
Känner du någon som har tagit självmord;
Ja, det gör jag...
Har du somnat i skolan någon gång;
Några gånger ja
Tror du på gud;
Nej, det gör jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0