Myskväll framför tv;en

Hola amigos.

Idag har jag möblerat om i vårt vardagsrum, flyttat soffan och ställt den vid fönstret istället och satt schenken (?) där soffan stod innan. Nu kommer inte katterna åt stället på vägen som de rivit på, och det är la bra så att det inte blir värre...

Jenny och jag åt makaroner, köttbullar/falfel, ketchup och senap förut till middag. Vi passade också Harry och Ludde, mammas hundar. Harry vart jätteledsen när mamma och pappa gick. Han stod vid dörren och gnydde och det har han aldrig gjort förr. Så förstår inte vad han höll på med.

Nu sitter jag och Robert och kollar på tv, american funniest homevidoes. Och det måste jag säga, jag garvar hela tiden! Älskar skadeglädje, finns inget roligare och skrattar nästan inte åt något annat! Elakt kan det låta som när jag skrattar åt kompisar, som t.ex. När Johans och Annas vinglas vippade och allt rann ut, så var den vinflaskan slut. Oj vad jag skrattade :)

Käkar lite kex och ost just nu. Skall se på Rocky lll och Rocky lV sen, på tv6.
/ C


Robert öppnade sin snusdosa och skulle ta en påse, då han upptäcker att påsen är tom! haha, rätt åt honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0