Spänningen är olidlig

Har nyss vaknat, och det ända jag tänkte på var om posten kommit. Usch, det är så patetiskt hur man kan längta efter ett spel så som jag gör? jag är ju snart 22 år och tänker sätta mig och spela som en idiot. Men jag får la försvara mig själv med att Sims är det ända spelet någonsin som jag verkligen tyckt om och som jag kan hålla på med en längre tid. Däremot blev jag istort sett beroende av mitt sims 2 när jag hade det. Det slutade med att jag fick ge bort spelet+uppgraderingar till min lillasyster i julklapp.. Tänk vad många tusen jag lagt ner på ett spel egentligen, det är faktiskt sinnessjukt.. Men men.

Hur som helst längtar jag efter posten!
/ C

Kommentarer
Postat av: Banana

Man får vara liten ibland!

2009-06-15 @ 12:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0