Sverigedemokraterna

Jag satt i soffan och hörde hur jag helt plötsligt fick något i brevinkastet. jag funderade över vad det kunde vara såhär sent, vid 21:40. Vet ni vad det var? Jo reklam, eller vad jag nu ska kalla det för, från Sverigedemokraterna. Jag kollade snabbt i titthålet efter en "skyldig", men det var helt tomt i svalen. Attans. Jag undrar om de kollade på brevlåderna ifall det var svenska efternamn, eller om alla fick, till och med mina grannar mittöver, som är frå Iran eller något sådant. Undrar ifall de också fick och isåfall hur deras reaktion var på det hela?

Nåja, jag kollade i alla fall igenom häftet, och där i fanns röstsedlar, varav ett namn var på en tjej som inte alls hade svenskt namn, fanns en bild med, såg ut som om hon var från ja, typ, Bosninen eller något åt det hållet. jag trodde att alla invandrare ansåg att Sverigedemokraterna var nasizter och rasister? Men jag vet inte, jag har ingen aning om vad jag tycker om dem i alla fall, för jag är varken intresserad av politik eller bryr mig så mycket om det.

Hade gärna velat se vem det var som delade ut reklambladet dock, men som sagt, jag missade.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0