Tjillevippen

Sitter vid den stationära datorn nu. Robert ligger och sover och jag lyssnar på Michael Jackson på Spotify. Ska snart ställa mig och diska, det behövs. Det är inte jättemycket disk direkt, men det är ändå disk som stått i några dagar.

Inatt hade jag problem med att sova. Somnade efter mycket om och men, vridningar hit och vridningar dit. När jag väl somnat så vaknade jag av katterna som hade race i lägenheten. Ibland funderar jag på varför jag var tvungen till att skaffa katt. Men när de inte väcker mig på nätterna så är det världens bästa gose katter. Jag får skylla mig själv som är så lättväckt.

Förresten, glömde säga en sak igår när jag skrev inlägget om husköp. OM det blir av, så kan de inte ta med sig sina katter, Sotis och Leo, och de vill inte avliva dem. Vilket jag absolut inte tycker att det ska, så OM allt detta blir av, så har vi sagt att katterna får bo kvar hos oss. Knepet är bara till att få Lucifer, Xenna, Sotis och Leo komma överrens. Speciellt vår lilla dam som är så himla kaxig! Men det är isåfall ett senare problem :)

Idag ska vi upp till mina föräldrar. Det är sista helgen som de bor kvar här i Gråbo, för på onsdag flyttar dem till Herrljunga. De lämnar alltså mig i Gråbo. Tråkigt. Men men, vi får la hälsa på Mervi och Reine ännu mer då.
/ C

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tänk dig för med katterna. Ska du ha kattpensionat. Det blir för många tror jag och kommer inte att funka. Tyvärr.

Kram

2009-06-29 @ 22:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0