090319

Sitter ute på balkongen nu. Har dragit ner bh-banden och linne-banden, så jag sitter i bara axlar och linnet lååångt ner. Inte toppless, men nästan. Haha. Jag skall skaffa mig färg. Det är ju helt underbart väder, trivs som fisken i vattnet på min balkong då :) Med lite musik och en kopp kaffe. Katterna springer runt på balkongen och de njuter minst lika mycket som jag.

Robert åkte till Branäs idag, han ringde nu och sa att han kommit fram. Hörde tjejröster i bakgrunden och frågade då vilka de var. Han sa att det var några tjejer från en annan firma och de har berättat för alla killar på bussen att de gärna tar emot sex i deras stuga osv. Vilka äckliga tjejer, sviniga. Robert sa att de var störda, så jag hoppas inte att de är i närheten av honom.....

Nåja, är klar med tentan/portfolion i alla fall. Den är inskickad och allt, så nu är jag "ledig".
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0