090320

Tjillevippen!

Sitter i sängen nu och är småsur över att det inte är sitta-på-balkongen-och-sola-väder. Men, jag har åtminstone diskat, bakat sockerkaka och varit ute med Harry och Ludde två gånger, tillsammans med Jenny. Så man får la gjort en del när det inte är solaväder, har nyss satt på en tvättmaskin också.

Oj, visste inte att klockan redan var 15:30!! :/ Tid går fort.

Pratade nyss med Robert, så ville hans jobbarkompis Andreas prata med mig;
- Hej Carin
- Hej
- Vad gör du?
- Sitter i soffan och klappar på hunden.
- Hunden? Ni ha la ingen hund?
- Nej, men mina föräldrar har.
- Jaha, vi skall ut och dansa nu.
- Gör ni det, ta det lugnt bara!
- Jadå.

Sen pratar han med Robert som om han vore helt överraskad.
- Fan vad go hon låter!!
- Ja jag vet.
- Helt underbart go ju, Robban.
- Ja, jag har la inte sagt något annat heller?
- Nej iofs inte. Men fan vad go hon låter!

Och där satt jag, på andra sidan luren och lyssnade. Skrattade en del åt honom. Herregud, killar alltså! :)

Snart skall jag gå och handal med Emelie!
Tjipp ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0