Bokmal

Ni vet, jag sa att jag hade beställt bokserien om Twilight, det är fyra böcker. Jag fick hem dem i tisdagskväll, och jag började genast läsa ettan. Men så visste jag allt som hände i den och jag var mer nyfiken på vad som skulle hända i nästa film, så jag dök rakt in i bok nr: 2. Och SLUKADE den i ett nafs. Det tog mig ett dygn att läsa 449 sidor. Och den var så bra :) Tänk om jag kunde sluka kursböckerna sådär också, och ta till mig dem så som jag tog till mig denna boken. Nu skall jag också straffa mig själv för att jag bara låg och läste denna bra boken, genom att läsa det jag egentligen borde, nämligen tråkig, trist och dammig kurslitteratur. BLÄ.

Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0