"Det är en skam för Sverige!"

Japp, så uttryckt sig min lillasyster om att Sarah Dawn Finer och Caroline af Ugglas gick vidare - och jag kan inte göra mycket annat än att hålla med! Jag är i alla fall glad för att Sofia med låten Alla gick vidare. Den gillar jag faktiskt, väldigt mycket. Ja herregud säger jag bara. Bara inte Caroline af Ugglas går och vinner hela skiten nu, för då lovar jag banne mig själv att ALDRIG mer kolla på detta usla program.

Nu skall vi kolla på Twilight i alla fall, hoppas den är bättre än dagens Melodifestival.
Tjipp.

PS:
Någon som vet hur man lägger upp Youtube filmer på bloggen? Jag fattar inte hur man gör.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Uggla klapp klapp klapp uggla klapp klapp klapp Yaaaay!!!!!

Om du ska lägga ut youtubeklipp: nere till höger där du skriver ditt inlägg finns en flik "ändra redigerare" tryck där. sedan kopierar du in den långa adressen eller vad det kallas. sedan trycker du på ändra redigerare igen så kommer du tillbaka till det vanliga igen..vips så är det fixat!

Kram // Ugglan

2009-03-08 @ 01:29:46
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/
Postat av: Carin

Jag skall försöka med det då :)

2009-03-08 @ 12:58:05
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0