Edward och Bella..

.. Jag har läst ut alla böckerna om dem nu, alla böcker på 1 vecka. ca 2000 sidor tillsammans. herregud alltså, jag har bara läst, läst och läst. Kunde inte sluta, men nu önskar jag att jag hade läst saktare, för nu finns det inget mer att läsa. Jag vill läsa mer om dem, se vad som händer. Författaren skulle mycket väl komma på mer, med tanke på hur bok nr: 4 avslutades.. hittade förresten bok nr: 5, om hur Edward ser på allt som händer i Twilight. Men, den är på engelska, får läsas på datorn för den är inte klar och, ja. jag vet inte, här är länken iaf http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf

håller dessutom på med min examination. Därför jag inte skrivit här på ett tag. Har haft fullt upp med att läsa böckerna om edward och bella, men också plugga.. På torsdag åker Robert till Branäs, då lär jag sitta här framför datorn dagarna ut och in, för att jag inte har annat att göra. Men men.

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men carin du kan la inte lasa utdraget som inte ens ar klart :S hon la upp de pa natet bara for den redan hade lakt ut pa natet, men hon var inte fardig med den nar den lakte ut. Skulle rada dig att bara vanta pa att hon bestammer sig for att skriva klart den. Battre de an att forstora en bra bok.

2009-03-18 @ 08:51:19
Postat av: Carin

Jag läser den ju inte, den är ju på engelska! DÅ kan man inte läsa den, tänkte mer om någon annan ville :) Själv väntar jag, med pina. :)

2009-03-18 @ 09:08:35
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0