Examinationen är avklarad

Idag hade jag examination på den portfolio som jag skrev förra veckan. Det gick faktiskt över mina förväntningar, det kändes som om de tyckte om mitt arbete. Jag var faktiskt glad och väldigt lugn. Jag fick inga kompletteringar, vad jag kan avläsa min examinators kråkor... Det är bra, slipper jag tänka på det.

Imorgon fyller Robert år, men jag får inte köpa något. Tråkigt tycker jag, men okey. Vill han inte, så vill han inte. Jag har iaf fått honom till att vi skall åka till Stockholm i sommar, över en helg. Bara vi två. Hoppas det blir av nu bara, men man vet ju aldrig. det är ju det där med pengar, sm fattig student.. Vi måste dock försöka ta oss råd, vi måste hitta på något. Jag är trött på att vi aldrig har råd med något och allt det där. Det är så tråkigt!

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla igenom min portfolio.
Tjenixen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0