Här sitter ...

... jag, i mitt kök, med en mugg te. Väntar på att elektrikerna skall komma, som de tydligen skulle göra idag. För det är ju den 4/3 och så vitt jag vet så har de skrivit den 4/3 på informationsbladet.. Men har de dykt upp? Nej! Jag kunde alltså ha leagt i sängen och sovit tills nu, eller till och med längre, om de inte alls dyker upp. Tycker nog att det är lite  dåligt att det står att de skall komma 7:00, och att vi skall göra plats för dem osv. Så dyker de inte upp klockan 7! Dåligt, dåligt, dåligt. Jag skall nog ringa min personliga elektriker, vid namn Mr. R, och fråga om de också håller på såhär.. :)

Yeah yeah. Idag är det pluggardag som gäller. Därefter, ikväll, skall jag träna - SKÖNT! Ja, ni såg vad jag skrev, det är sant! Jag tycker att det skall bli skönt att träna. Känns gött att jag kommit in i det stadiet nu, och inte det innan då allt är så jobbigt. Visserligen klarar jag inte allt, men jag försöker, och det är väl huvudsaken - att man försöker. Eller?

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0