Hurtbulle eller degbulle?

Det är frågan det!

Tränade ju förut, går bättre och bättre. Känner att jag orkar mer för varje gång - bra va? Däremot så åt jag mindre bra när jag kom hem. Ostbågar och potatissallad med baguette.. Lyckat Carin, lyckat. Nåja, men utan deg är det la inte jag, eller? Hmm.

Imorgon är det skola. Har föreläsning till klockan 17. Fattar ni?! Jag kommer vara död när jag kommer hem. det blir direkt till att lägga sig, nästan. Är nog hemma mellan 18 - 19. Allt beror helt och hållet på hur bussarna går så sent.. kanske borde kolla upp det? :) Är tyvärr inne i en period, igen, då jag inte är något fan av skolan. Absolut inte! Inte under några som helst omständigheter. Nej, nej, nej.

Lina, sluta stressa. Ta det lugnt, ha inte så höga krav och måsten. Det får vara stop med det nu, det skall vi bli två om :)

Nej, nu skall jag antingen kolla på BigBrother reprisen som går på tv400, eller sova. Får se.
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: kurre

hurtbulle!



du vet väl att man ca en halvtimme efter träning kan äta vad man vill och att alla ändå blir muskler. det är ju fantastiskt! därför jag tränar, inte fan tänker jag på duschen som de säger i dubbeldusch-reklamen, jag tänker på det väntade smågodiset och chipsen!

2009-03-12 @ 22:27:22
URL: http://denforstablogen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0