Jag har tråkigt ...

Brukar du komma i tid: Ja, annars får jag dåligt samvete.
Hur lång är du: 1,69 cm
Kan du laga mat: Jajjamensan! :)
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor, tofflor, linne och flecetröja.
Har du någon fobi: Ja, för maskar! Jag tål dem inte!
Hade du en bra kväll igår: Ja, den var la som vanligt tror jag?
Vilket är ditt senaste inköp: Ingredienser till fruktig linsgryta med bandpasta.
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe eller Te.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, vart skulle jag annars sova?
Vad hade du sönder senast: Ehh, ett par byxor tror jag.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller kolsyrat.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider, vitt vin och redbull/vodka
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hur skall jag kunna komma ihåg det? :/
Saknar du någon just nu: Ja, min farmor.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Provocera mig, med allt möjligt.
Någon jag stör mig på:
Finns många, och de är inte ens värda att nämnas vid namn.
Intressen: Inredning, matlagning, bakning, umgås med vänner, tjejmiddagar och massa mys.
Senaste person du kramade: My love, Robert.
Vad drack du senast: Kaffe med mjölk.
Vill du ha barn:  Absolut, helst nu :)
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej, det gör jag inte.
Har du rakat dina ben någon gång:
Flera gånger.
Är du sugen på något nu: Nej, inte nu för jag har redan stoppat mitt sug med en skål vanlijglass.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1 - 3, beror på om jag är i skolan eller på jobbet.
Använder du hudkräm: Nja, inte dagligen det är synd och säga, men ansiktskräm.
Attraheras du av män med skägg: Välvårdat och snyggt möjligen, och "fittsträng", som det så fint kallas.
Brukar du baka: Japp, senast var det bröd.
Röstade du i det senaste valet: Ja, det gjorde jag.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja det är jag la, saknar ett körkort, hus och barn dock, men annars funkar det.
Vilken låt lyssnade du senast på: So what - P!nk
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, det kan man la säga - Robert. För det är faktiskt min säng ;p
Vad tycker du är äckligt: Maskar, spindlar, kött, fisk, fågel, bajs och spyor.
Har du pengar på mobilen: Ja det har jag, några få kronor.
Vilken svordom använder du mest? Fan och Jävlar.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på vad det är för bild och på mitt humör.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på hur mycket pengar jag vunnit. Ett hus eller lägenhet?
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Eh, det kommer jag faktiskt inte ihåg.
När var senast någon stötte på dig? Räknas Robert? :)
Vad åt du till middag senast? Åt lunch förut, ris och fruktig linsgryta.
Kan du vissla? Ja, det kan jag.
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja men självklart, vem har inte gjort det?
Äger du några popband t-shirts? Nej, verkligen inte.
När flög du senast? Från Grekland 2003.
Pratar du några andra språk? Räknas dålig engelska och Rövarspråket.
Har du gråtit offentligt? Ja det har jag.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nja, en tatuering har jag funderat på.
Vad har du med dig in på bion? En kompis?
Vad har du för väder? Blåsigt, kallt men ändå fint.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Kommer inte ihåg, men bild och foto tror jag?
När sov du senast på golvet? Jadu, ingen aning.
Vilken är din favorit drink? Mojito kanske? Jag vet inte.
Gillar du din boendesituation? Lägenheten och läget kunde hållt bättre standard samt bättre utsikt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22 år, börjar bli gammal nu.
Tror du på liv på andra planeter? Ja det tror jag. Det är omöjligt att det bara skulle finnas vi på Tellus!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag skiter i allt? :D
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej jag tror inte det, eller jag vet inte.
Tycker du om att krama folk? Bara mina vänner, annars finns det ingen anledning.
Äger du en digitalkamera? Nix, I don't.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kronprinsessan Victoria....... !!! Usch.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej, finns la en anledning till varför de inte ringer.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Vet inte, jag äter inte kött.
Är du mörkrädd? Om jag är själv, kanske. Var det förr i alla fall.
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, plånboken och väskan.



Nu skall jag dricka kaffe med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0