Matlåda och laktos

idag har jag med mig matlåda till skolan, känn på den du Lina :) Jag tror ärligt talat att det är fjärde gången på två år! :/ Men igår när jag lagade mat bestämde jag mig för att göra ytterligare lite extra så att jag också fick med mig en matlåda, som Robert. Känner mig grym, plus att det var god mat - i alla fall igår :)



Jag dricker yoghurt nu, proppat med laktos som det är kommer jag få grymt ont i magen. Men jag orkade inte brygga kaffe till frukost, och det fanns inget drickbart för mig i kylen - det fick helt enkelt bli en laktosbomb!

Nej, nu skall jag dricka upp sista slatten, sedan kolla på vädret och därefter borsta tänderna. 7:55 går bussen, bäst att skynda sig nu.
Tjillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0