Ögonen är helt slut

Mina ögon är helt slut, jag med för den delen. Trött och jävlig. Ändå kan jag inte gå och lägga mig, min syster skall komma hit inatt. Hon är på bio med sin kontaktperson och är här runt 00:00 tiden, om de hinner med bussen vill säga. Var lite tajt med tid.

Var i Herrljunga idag på visning i huset som mamma och pappa är intresserade av. Det var la fint, men enligt mig, alldeles för nära vägen - som dessutom verkar vara ganska tungt trafikerad. Ja jag vet inte, det är inte jag som skall bo där så. Vill de flytta dit så gärna för mig,

Anna och Johan har kommit hem från Thailand nu. De var riktiga pepparkakor, speciellt Johan! De bjöd mig på tacos, Emelie var också med. Satt och kolla på foton från deras resa och sen kollade vi på Robinson. Men jag vet ärligt talat inte vad jag tycker om det, faktiskt. Tråkigt att de redan kör pakter och bor i ett träsk! Kasnke får ge de en chans till, kanske blir bättre nästa lördag? Om inte så bojkottar jag det!

Imorgon kommer min man hem. Jag saknar honom, han saknar mig - skönt :)
Tjillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0