Ökning!

Japp, idag har jag haft 18 unika besökare.. wow! Men det beror säkert på att jag har min blogg som statusnamn på facebook, garanterat. Men ändå! 18 besökare, och en som kommenterat - Lina.. Det var iofs ganska dåligt gjort utav 18 unika besökare. Hmm.

Imorgon skall elektrikerna komma. De skall sätta in fiberlan, eller vad det nu heter. Hur som helst så kan de dyka upp redan klockan 7:00! Vilket i sig innebär att jag måste gå upp vid 6:45 och åtminstonde ta på mig lite kläder. För jag vill inte ligga i sovrummet och sova om de skulle dyka upp klockan 7. De ska ju liksom vara inne i sovrummet och i vardagsrummet och greja. Men men, så kan det vara.

Ikväll var jag ute på promenad, med Annas lillasyster Emelie. Hon bor ju i deras lägenhet nu i 3 veckor, då dessa två muppar till grannar lämnat mig i kalla, äckliga, Sverige för varma, sköna, Thailand. Så nu får jag umgås med Emelie när jag har tråkigt :) Hade en mycket djup promenad. Skall inte gå in på detaljer, men den var djup. Dessutom gick vi en bra bit. Man skulle kunna säga att vi gick runt hela Gråbo (Hjällsnäs, nästan, - Lekstorp) på mindre än en timma! Det är nog rekord! Så snabbt går inte jag och Anna :) Men de kalorier som jag brände under promenixen har jag nog lagt på mig igen med hjälp av ett glas oboy och rostade mackor med nyponmarmelad..

Imorgon är det pluggdag som gäller.
Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Carin! Åt du upp alla kalorier vi bränt efter den där mördarpromenaden ;) haha.

2009-03-07 @ 16:06:25
URL: http://emeliecalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0